درباره گروه آموزشی تصویرگران کتاب آرزو

تصویرگران کتاب آرزو

درباره تصویرگران کتاب آرزو

درباره گروه آموزشی تصویرگران کتاب آرزو

گروه آموزشی تصویرگران کتاب آرزو در اسفندماه ۱۳۹۴ زاده شد و قصد دارد در راه تبدیل شدن به یک مرکز یادگیری کامل برای کودکان شما قدم بردارد.
هدف و تمرکز ما کمک به بهبود کیفیت رفتارها و مهارتهای زندگی والدین و کودکان می باشد.
ما یادگیری را برای کودکان شما تبدیل به تفریح و لذت می کنیم در خلال بازی هاست که کودکان درباره خودشان ، پیرامونشان ، مردم و اجتماعشان ، جهان و طبیعت یاد میگیرند ؛ می بالند و شکوفا می شوند .
هنگامی که نام بچه ها به میان می آید به اندازه کافی درباره شادی آنها فکر نمی کنیم ؛ شما به موفقیت آنها و مقایسه آنها با همسالانشان بیشتر فکر می کنید .
اگرچه امروزه هر کس سزاوار موفقیت و دست آورد های فوق العاده است ولی اکثر والدین به مسائلی درباره کودکانشان می اندیشند که از آنها در مقایسه با هم سن و سالانشان بک برتری بسازند.
کودک شما باید در زمین بازی ، در کلاس درس ، در مسابقات علمی ، و در ورزش بهترین باشد. او باید بالاترین امتیاز را کسب کند
بله شما والدین عزیز به مسائل بسیاری درباره کودکانتان فکر می کنید و این چه کار سخت و طاقت فرسایی است .
ما می توانیم کودکان شادتری داشته باشیم !!!
در اینجا ما به شما چند نشانه معرفی می کنیم کافیس یک نفس عمیق بکشید و و فکر خود را از همه نگرانی ها رها کنید نگرانی هایی نظیر انبوه لباس های نشسته و…

دیدگاه ما:

جهانی سرشار از شادی و دوستی با کودکانی شاد و هدفمند.

ماموریت ما:

ما با مربیگری حرفه ای زندگی و گسترش شادی و عشق در جهان کمک می کنیم ما با نگرشی نو و دگرگونی بنیادین در یادگیری کودک آموزش و پرورش را برای کودک شما لذت بخش و مفرح می کنیم.

برای الهام بخشیدن به زندگی کودکانی که دوستشان داریم و ایجاد یک موج مثبت در ارتباطات آنها با ما همراه شوید.

مربیگری زندگی از مدتها پیش وجود داشته است در ابتدا آن را رهبر معنوی نامیده اند و سپس به سمت هوش هیجانی مبتنی بر روانشناسی سوق یافته است .

در زندگی مدرن امروزی با پیشرفت سریع تکنولوژی،مربیگری زندگی محبوبیت بسیاری در جهان پیشرفته پیدا کرده است .

مربیگری زندگی یک تخصص بسیار کارآمد است که سالها پیش فیلسوفان بزرگ ، رهبران روحانی ابداع شده و در عصر حاضر توسط روانشناسان برجسته و کارشناسان توسعه شخصی مانند وین دایر ،برایان تریسی و جیم ران توسعه و به روز گردیده است.

ما با این استراتژی بسیار موفق و با افزایش توانمندی ها و مهارتهای کودکان مفاهیم یادگیری را برای آنها تبدیل به سرگرمی می کنیم و تغییر تمرکز از سمت “چرا لیوان من نیمه خالیست؟” به سمت “چگونه می توانم آن را پر کنم” ارتقاء می یابد . با افزایش اعتماد به نفس باید تمام جاده ها منتهی به شادی شود .مهم نیست که از کدام زاویه به رشد شخصی ،عشق ، هدف و ارتباطات نگاه می کنید این راه ها همیشه به شادی ختم می شود . ما همیشه در جستجوی خوشبختی هستیم به همین دلیل است که صبح زود از خواب بیدار می شویم و سخت کار می کنیم،این ادراک ما از شادی است که باعث نگرش ما به زندگی می شود.

متاسفانه در مدرسه ، کودک چیزی درباره شادی و هدفمند بودن یاد نمی گیرد ؛ کودکتان و خودتان باید بیاموزید که شادی یک انتخاب است یک حق است که فراموش شده است .

ما باید انتخاب کنیم که شاد باشیم تا جامعه ای سالم تر داشته باشیم تا کنون فکر کرده اید که شادی چگونه در زندگی متولد می شود؟

مهمترین وظایف والدین

همه ما این شعار را باور داریم که بچه ها آینده سازان ما و سرزمین ما خواهند بود و هیچ امری مهمتر از آموزش صحیح، حرفه ای و پرورش سفارشی توانایی های اختصاصی تک تک آنها نمی باشدهر کدام از فرزندان ما الماسی با ارزش و خام می باشد که می توان با صیغل دادنش آنها را به گوهرهایی بی همتا تبدیل کرد که سالهای سال همچون ستاره در آسمان این جهان جلوه کنند.
تک تک فرزندان ما توانایی بهترین شدن را دارند کافیست استعدادهای نهفته در آنها کشف و پرورش داده شوند و این کار آسانی نیست.
مهمترین وظیفه والدین محافظت ها فرزندان در برابر خطرات و نا ملایمات زندگی و صد البته شناخت شناخت استعداد ها و پرورش توانایی های منحصر به فرد آنها می باشد ولی آیا همه والدی توانایی انجام تک تک این وظایف به نحو شایسه و عالی را دارند؟ آیا تخصص و زمان کافی دارند ؟
شناخت استعدادهای بچه ها امری حیاتی و سرنوشت ساز است ولی متاسفانه این نیاز اساسی در جامعه ما بسیار بسیار کم مورد توجه بوده است ؛ مظلومیت این حوزه و احساس نیاز به فعالیت بیشتر در این بخش منجر به تولد گروه تخصصی تصویرگران کتاب آرزو گردید …